relax dag in Luang Prabang

8 november 2016 - Luang Prabang, Laos

Vandaag hebben we een relax dag. Als we wakker worden horen we dat het regent. We gaan eerst ontbijten en dan zien we wel wat we gaan doen. Het is een mooie dag voor een massage na gisteren intensief op de mountainbike te hebben gezeten. We gaan met de shuttle bus naar de stad. Er is genoeg keuze in massage salons. We vinden een salon en boeken voor ons beiden een uur massage. Heerlijk. We komen er als  herboren uit. ha, ha. We lopen nog even door de stad en komen  we duitse mensen tegen ( van de boot) en kletsen even bij wat zij gedaan hebben en wat wij nog gaan doen. Dan gaan we terug met de tuk-tuk  naar het hotel. Het regent nog steeds dus gaan we lekker even lezen. Vanavond gaan we naar het restaurant L'elefant. Hier hebben we gisteren ook gegeten. We zitten net goed en wel en dan komen de mensen uit Zwitserland waarmee we ook op de boot hebben gezeten aan. Hele gezellige mensen. We hebben weer vreselijk gelachen met ze. We gaan vroeg naar huis met de tuktuk, want morgen worden we opgehaald om met de bus naar Vang Vieng te rijden. De reis zal 5 uur duren.

Groetjes Edwin en Sabine.