Thuis

22 november 2017 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Hallo lieve mensen,

We komen vandaag om 11.30 uur aan op Schiphol. Het was een lange vlucht. We moesten in Panama wachten tot we toestemming kregen om te vertrekken. Eerst alle landende verkeer ging voor, maar dat hebben ze in de lucht weer redelijk recht kunnen trekken. Er zaten nog mensen in het vliegtuig die nog een vlucht moesten halen op Schiphol. Dat is allemaal gelukt. het cabine personeel van de KLM was erg vriendelijk en behulpzaam.  Nu kijken hoe laat de trein gaat en dan worden we opgehaald door mijn vader die alweer een lekkere soep voor ons heeft. Dat is toch lekker thuiskomen. We kijken  weer terug op  een fantastische reis door Costa Rica. Veel gezien. De natuur is echt overweldigend. Veel mensen ontmoet van verschillende nationaliteiten. Echt een top verjaardag gehad en een heerlijke laatste paar dagen in Samara aan het strand. We willen jullie  bedanken voor alle leuke reacties.

Veel Liefs Edwin en Sabine.xxx

1. Anja:
    23 november 2017
    Wat hebben jullie het weer geweldig gehad hé, en wat super mooie foto's. Weer een geweldige tijd om op terug te kijken. Nu maar weer wennen in de kou en regen hier.
    Bedankt voor de mooie verhalen. Dikke kus
  2. Eddy&Willy:
    23 november 2017
    Welkom thuis in een nat en winderig Nederland.
    We hebben genoten van jullie verhalen en hebben nu nog meer zin in onze reis naar Costa Rica.
    Dank je wel.
    Lieve groeten van Eddy&Willy