Monte verde Reserve

16 november 2017 - Monteverde, Costa Rica

Vanmorgen werden we weer gewekt door de brulapen. We gaan ontbijten en dan op weg naar Monte Verde reserve. Het nevel woud. De weg er naar toe is weer slecht. We komen aan bij het woud. Hier heeft orkaan Nate toegeslagen een maand terug. Er zijn stukken weg weggespoeld en bomen zijn weg ook  gespoeld. Het park is mooi om te wandelen en het is een nevelwoud. Dus warm en een hele luchtvochtigheid. We doen een wandeling van 3 uur. Vanmiddag terug naar de lodge een even weer nix. S' avonds nog wat eten en dan pakken voor morgen. Dan gaan we naar Samara.

Groetjes edwin  en Sabine.

1. Rob en Anita:
    Hieperdepiep Hoera!!!
    Sabine van harte proficiat met je verjaardag 😚
    Maak er daar een hele mooie dag van.
    Wat maken jullie weer een prachtige reis!!. Wat een prachtige foto's en dan vooral van de dieren. Die met dat aapje........schitterend!!
    Edwin jij natuurlijk van harte met Sabine en geniet nog van jullie reis
    Liefs van Rob en Anita XX
  2. Chris & Willie:
    17 november 2017
    En natuurlijk: van harte gefeliciteerd daar aan de andere kant van onze aarde: Sabine van harte en Edwin ook!

Groetjes,

Chris & Willie
  3. Alinda:
    17 november 2017
    Lieve Sappie. Gefeliciteerd met je verjaardag. Edje natuurlijk gefeliciteerd met je lieverd. Wat een prachtige foto's. Wij wensen jullie nog veel mooie dagen. Liefs xxx Erwin Thijmen en Alinda.
  4. Jose:
    18 november 2017
    Hallo Sabine en Edwin, wat mooie foto's en verhalen. En Sabine nog gefeliciteerd met jou verjaardag. Nog mooie en gezellige dagen nog. Veel liefs van de buren.