van Sihanoukville naar Phnom Penh

22 november 2016 - Sihanoukville, Cambodja

Vandaag is dan echt onze laatste dag. We gaan weer naar huis. Wat hebben we een mooie reis gemaakt. Veel gezien en veel beleefd. Thailand was alleen de hoofdstad Bangkok. Hier hebben in 1 dag veel gezien. Laos was fantastisch. De natuur is daar prachtig en de mensen zijn er super vriendelijk. Pakbeng was natuurlijk ook een hoogte punt.  Wat waren ze blij met al onze spullen. En de boottocht over de Mekong rivier was een hele ervaring. De busritten met het openbaar vervoer waar je koffers boven op het dak worden gepakt. Zeil erover en een net en klaar. Is ook een ervaring op zich. ha, ha. Dat moet je allemaal een keer mee hebben gemaakt.Cambodja was ook erg mooi. Ankor Wat  en Ankor Thom waren  echt indrukwekkend om te zien. We vielen met de neus in de boter met het waterfestival. Super om mee te maken. Cambodja  was weer heel anders dan Laos, maar de mensen waren ook hier erg vriendelijk en behulpzaam. Alles bij elkaar een mooie ervaring rijker. We worden om 12.00 uur opgehaald. Het is 4 a 5 uur rijden naar Phnom Penh.  Dan inchecken  op het vliegveld daar voor de vlucht( 19.35 uur) naar Bangkok. Dan op Bangkok wachten op het vliegtuig, want dan gaan we pas om 2.05 uur vliegen naar Amsterdam.  Woensdag komen we on ongeveer 9.15 uur aan op Schiphol. Dat word een lange dag. We willen iedereen nogmaals bedanken voor alle donaties voor de clinic  in Packbeng en alle leuke reacties op de weblog. Dat maakt zo'n reis nog meer bijzonder.

Tot gauw in Nederland.

Edwin en Sabine

1. Anja:
    22 november 2016
    Dit pakken ze jullie niet meer af. Deze reis was geweldig voor jullie zo te lezen van al die verslagen. Super mooi. Wij wensen jullie een voorspoedige reis terug.
    Liefs en dikke kus úút Losser.
  2. Joke en Gerrit:
    22 november 2016
    Dát was ook goed waarneembaar dat jullie een mooie vakantie daar hadden, prachtig alles verwoord en mooie foto's! We wensen jullie een fantastische terugreis en kom góed weer thuis!
    Groetjes
    Joke
    en Gerrit
  3. Chantalle en Jeroen:
    Hallo Lieve Sabine en Edwin

Super dat jullie het goed naar jullie zin hebben gehad.
    Wat een mooie vakantie het is ook ooit de bedoeling dat wij eens gaan krijgen we een goede reis advies van jullie. Goede terug vlucht en tot snel XXX uit Didam
  4. Chris & Willie:
    23 november 2016
    Goede terugreis Sabine & Edwin. Leuk en leerzaam deze blog, mooie foto's en leuke verhalen! Tot snel!