sihanoukvile

21 november 2016 - Sihanoukville, Cambodja

We hebben 3 volle dagen lekker kunnen relaxen aan het strand. Er was gisteren en vandaag nog regen en onweer, maar dat mocht de pret niet bederven. Het is nog steeds warm hier. Zo'n 97 % luchtvochtigheid. Dus we zitten nog steeds in de bikini en zwembroek. Heerlijk. We begonnen vanmorgen aan het  strand en vanmiddag is het gaan regenen. We gaan lekker in de bar wat drinken en boeken lezen. Nu zit ik voor onze kamer op een ligbed het verhaal te schrijven. We vragen Sammie ( een van de medewerkers van Tamu hotel) of er nog veel mijnen zijn in zijn gebeid waar hij woont. Hij verteld ons dat er nog dagelijks mensen benen en armen verliezen of erger dood gaan aan de mijnen die ontploffen. Nu is er een organisatie die ze kunnen bellen als ze ergens landbouwgrond willen of een huis willen bouwen. Deze mensen gaan eerst het gebied detecteren op mijnen en als ze deze vinden gaan ze deze eerst onschadelijk maken en dan pas mogen de mensen er op bouwen. Zo wordt er voorkomen dat er nog meer slachtoffers vallen. Morgen vertrekken we om 12.00 uur  met de auto naar Phnom Penh.  Dit zal ongeveer 4 uur duren. Hier stappen we op het vliegtuig naar Bangkok  om s 'avonds te vertrekken naar Amsterdam.

Groetjes Edwin en Sabine

1. Carla bos:
    21 november 2016
    Hoi Sabine en Edwin,

Wat een mooie reis hebben jullie gemaakt. En ook nog spullen meegenomen voor de bevolking super!!
    Wij hebben ook meerdere reizen met Namaste gemaakt was altijd super geregeld.
    Nog veel plezier de laatste dagen.

luiefs Carla en Martin
  2. Karin:
    21 november 2016
    We hebben weer genoten van jullie verhalen en foto's ! Goede reis naar huis en tot snel ! Liefs Tom, karin, laris, daan en indy
  3. Eddy&Willy:
    22 november 2016
    Goede reis terug!
    We hebben genoten van jullie verhalen en mooie foto's!