De reis kan beginnen.

31 oktober 2016 - Enschede, Nederland

Hallo mensen,

De reis komt steeds dichterbij. De koffers zijn gepakt. Hennie en Marja van de Readshop in Enschede waren nog zo lief om ons leesbrillen mee te geven voor de kliniek in Laos. .Nou, dit paste net. ha, ha.Ook Schoonheidssalon Bessima in Enschede heeft ons een donatie gedaan voor de bevolking in de dorpen van Laos.Morgen gaan we eerst met de trein naar Schiphol waar we in de Citizen M logeren. Op woensdag 2 november vliegen we eerst naar Bangkok. Hier blijven we een dag. Daarna met een binnenlandse vlucht door naar Chiang Rai. De volgende dag gaan we met de boot de Mekong rivier op richting Laos. Hier leveren we de koffer met spullen voor de kliniek af. Daarna doen we de plaatsen Luang Prabang, Vang Vieng, Vientiane aan. Daarna vliegen we naar Siem Riep in Cambodja. Hier gaan we naar Battangbang, Phnom Penh en onze laatste dagen op het strand van Sihanoukville. We hebben er zin in en we proberen zoveel mogelijk aan foto's en verhalen te plaatsen.

Groetjes Edwin en Sabine.

1. Eddy&Willy:
    31 oktober 2016
    Nog even! ✈️✈️✈️✈️✈️
    Hele goede reis!
  2. Joke en Gerrit:
    1 november 2016
    Sabine en Edwin,
    We wensen jullie een héle goede reis, héél veel plezier en geniet ervan!!!!
    Do veurzichtig an he met'n beid'n!!!!
    Groetjes van ons
  3. Rob en Anita:
    1 november 2016
    Sabine en Edwin heel veel plezier en een hele goede reis!! Geniet ervan en we zijn heel benieuwd wat jullie nu allemaal weer gaan meemaken!! Wij volgen jullie XX
  4. Karin:
    2 november 2016
    Héy lieve allebei, geniet van jullie bijzondere reis, de gezichten van alle dankbare mensen en van elkaar ! Veel liefs van ons
  5. Alinda:
    3 november 2016
    Lieve lieverds.
    Geniet van dit mooie avontuur.

Groetjes van ons 3tjes.