Aankomst Bangkok

3 november 2016 - Bangkok, Thailand

We zijn vanmorgen om 6.45 uur Thaise tijd aangekomen in Bangkok. We vlogen met China airlines. Dit is een fijne maatschappij om mee te vliegen. Aangekomen in het hotel gaan we eerst een uurtje bijslapen, want dat lukte natuurlijk niet in het vliegtuig. We hebben als eerste een massage gedaan. Nou, dit helpt echt tegen een Yetlag, zeg. We werden lekker los gekneed. ha, ha. Daarna een Tuk Tuk geregeld en toen naar het water om daar op de boot over de Cho Pay Rivier te varen. Het eerste wat opvalt is natuurlijk dat Thailand in rouw is om hun koning. Overal vind je altaars met bloemen en foto's van de koning langs de weg en er hangen ook overal zwart met witte doeken langs de wegen, bruggen. en winkels. Het eindpunt was bij de slapende Boedha (What Pho). Hier vind je tempels en stuppa's  in alle soorten en maten. De een is nog mooier dan de ander. Erg indrukwekkend allemaal. Morgen worden we vroeg opgehaald om naar het vliegveld te gaan voor de binnenlandse vlucht naar Chiang Rai. Ik ga proberen om een paar foto's te plaatsen. Tot gauw.

Groetjes Edwin en Sabine

1. Eddy&Willy:
    3 november 2016
    Al een goed begin van de vakantie, gezien de mooie foto's!