National Park Cahuita

11 november 2017 - Puerto Viejo de Talamanca, Costa Rica

Vanmorgen weer vroeg wakker door de brulapen. We gaan lekker ontbijten en nemen afscheid van onze spaanse reisvrienden. Zij gaan vandaag verder reizen naar Fortuna. Wij gaan vandaag naar het National Park Cahuita. Dit park is een mix van jungle en strand. Als je met een excursie meegaat kost het 50 dollar en als je op eigen houtje gaat kost het 5 dollar p.p. Je raad het natuurlijk al. Wij zijn op eigen houtje gegaan en hebben zelf wat te drinken en eten meegenomen. ha, ha. We hebben de kapucijn aapjes gezien en de brulapen. We lopen over een pad en opeens zegt Edwin, kijk daar eens. Zit er een grote gier vlak voor ons. Hij kijkt ons nieuwsgierig aan . We kunnen rustig dichterbij komen om een goeie foto te maken. Dan denkt ie, maar ik kan nog mooier zijn en spreid zijn vleugels helemaal uit. Prachtig om te zien. Dan heeft ie er genoeg van en vliegt weg. Het is weer een warme dag door de hoge luchtvochtigheid. We lopen verder en zien verschillende kleurige vlinders. We lopen een eind langs het strand waar we pelikanen zien en nog meerdere soorten vogels. Het is een mooie wandeling van zo'n 5 km. We gaan terug naar de lodge om weer af te koelen in het zwembad. Het is weer een heerlijke dag geweest. Vanavond lekker weer wat eten en dan voorbereiden voor de lange rit naar Sarapiqui. Ik ga ook proberen om foto's te plaatsen.

Groetjes Edwin en Sabine.xxx

1. Eddy&Willy:
    Dag Edwin en Sabine,
    Heerlijk om jullie verhalen te lezen. Zie alles zo voor me. Wij krijgen hier ook zin in onze reis door jullie verhalen. Wat geweldig om een gier van dichtbij te zien. Dat was boffen.
    Geniet nog heerlijk van het prachtige land en we kijken uit naar jullie volgende verhalen.
  2. Karin:
    Mooie verhalen en foto's !! Geniet lekker
  3. Chantalle en Jeroen:
    12 november 2017
    Hey lieve mensen uit dat mooie Enschede wat een gave vakantie hebben jullie weer we genieten van jullie mooie verhalen en prachtige foto`s.
    blijf goed smeren tegen de muggen en geniet er nog van.
    Groetjes uit Didam
  4. Chantal ter Steege:
    13 november 2017
    Hey Sabine en Edwin, wat hebben jullie in deze korte tijd al weer veel gezien zeg. En wat mooi dat ik op deze manier mee kan genieten. Ik zie deze diertjes liever op een scherm dan in het echt ;)
    Heel veel plezier nog en ik blijf jullie volgen!!
    Groetjes Chantal
  5. Majory:
    13 november 2017
    Hai Ed en Sabine,
    Wat een prachtige foto's van al die verschillende dieren. Maar....brulapen hebben wij hier ook wel ;-). Geniet nog van al dat moois en fijn dat wij ook kunnen meegenieten.
    Groetjes Ton, Majory, Scott en Just