Ankor Thom
13 november 2016 - Siem Reap, Cambodja
Deze foto werd gemaakt op 13 november 2016 in Siem Reap, Cambodja met een Sony DSC-HX300.
1 Reactie
-
Jose:14 november 2016Hallo buurtjes, wat mooi groente en fruit. Ziet er allemaal lekker uit. En wat vervelend zoon zembad erbij. Lekker onspannen . Geniet er van. Liefs de buurtjes.
»
