van Samara naar San Jose

20 november 2017 - San José, Costa Rica

Vandaag gaan we richting San Jose. Ons  laatste hotel voordat we de volgende dag te worden opgehaald om weer richting huis te gaan. De rit naar San Jose  duurt ongeveer 4 uur. we gaan eerst nog ontbijten en nemen afscheid van de Canadezen. De weg van Samara naar de grote weg van San Jose heeft veel bochtig en hier mag je dan weer 40, dan weer 60, dan weer 80 en als er een school in de buurt is mag je 25 km per uur. Er wordt hier veel gecontroleerd. Dus we houden ons maar aan de snelheid, want we hebben geen zin in een dikke boete. Deze zijn hier erg hoog hebben we gehoord. Het laatste stuk naar San Jose is een tolweg. Hier moeten we wel 3 x tol betalen. Het wordt steeds drukker als we San Jose naderen. We gaan nog een laatste keer tanken, want vanavond om 17.00 uur wordt de auto weer opgehaald bij het hotel. We zijn blij dat we een Tom Tom bij ons hebben, anders hadden we het niet zo snel gevonden. Aangekomen bij het hotel checken we in en gaan even wat in het restaurant eten. We willen nog even gaan zwemmen, maar het begint te regenen en het is hier een stuk koeler. We besluiten lekker wat te gaan lezen op de kamer en ik ga vast alles voorbereiden voor de terug reis. s' avonds lekker gegeten in het restaurant en dan naar bed.