Voorbereidingen voor Costa Rica

3 november 2017 - Enschede, Nederland

Hallo lieve mensen,

vandaag is onze vakantie begonnen. Nog een paar dingen doen en dan zijn we klaar om de reis te beginnen. We gaan zondag weg om dan met de trein naar Schiphol te reizen. Daar logeren we weer in de CitizenM. De volgende dag vertrekken we naar Panama en van daaruit door naar San Jose. We blijven 17 dagen en gaan van San Jose eerst naar Tortuquero. Dit wordt ook wel de amazone van Costa Rica genoemd. Hier verblijven we 2 dagen. Dan worden we terug gebracht naar de plek waar we onze huurauto op kunnen halen. We gaan dan richting Guapiles-Peurto Viejo de Talamanca. 2 dagen aan het strand om bij te komen van alle indrukken denk ik en om excursies te doen. Daarna door naar Peurto Viejo de Sarapiqui. We rijden verder naar La Fortuna/Arenal. Van daaruit naar Monteverde en het Monteverde National Park. En de laatste paar dagen in Samara en dan weer terug naar San Jose. We verblijven zoveel mogelijk in eco lodges. Hier staat Costa Rica bekend om. We hebben er zin in.

Groetjes Edwin en Sabine.