Voorbereiding op onze rondreis door Laos en Cambodja.

22 oktober 2016 - Enschede, Nederland

Hallo lieve mensen,

We zijn al druk bezig met de voorbereidingen voor onze rondreis. We nemen voor de bevolking in Laos allerlei spullen mee zoals kinderkleding, pleisters, verband, zeep, kleurboeken, kleurpotloden, knuffels, etc. Er zijn heel veel lieve vrienden,collega's die ons hier bij helpen. Hartelijk dank hiervoor. Zoals de koffer die we extra meenemen en daar laten. Deze hebben we gekregen van de tassen en koffer zaak Engbers in Enschede. Kleding en andere spullen hebben we gekregen van de eigenaren ons vaste eetadres grieks  Restaurant Rhodos in Enschede. Mijn lieve vriendin Alinda heeft ontzettend haar best gedaan om via Facebook spullen te verzamelen. Omdat het zoveel was heb ik contact gehad met Namaste (het reisbureau)en gevraagd hoe het zit met overbagage. Zij waren zo vriendelijk om dit voor hun rekening te nemen. Dit alles voor Pack for a Pupose. Deze organisatie( vrijwilligers) zet zich in voor de zorg van de lokale bevolking en bied hen de hulp die zij nodig hebben. De kliniek zit in Pakbeng in Laos. We gaan dit zelf afgeven, dus er komen nog veel verhalen en foto's denk ik. We kijken erg uit naar deze reis en houden jullie op de hoogte.

1. Alinda:
    25 oktober 2016
    We wachten met smart op jullie foto's en verhalen.
    Heel veel plezier!
  2. Claudia:
    26 oktober 2016
    Ha Sabine en Edwin
    Heel veel plezier op jullie reis
  3. Majory:
    26 oktober 2016
    Hele goede reis! We zijn erg benieuwd naar de verhalen en de foto's.
  4. Chris & Willie:
    27 oktober 2016
    Hallo Sabine & Edwin, Erg mooi initiatief van jullie: goede reis! We gaan de verhalen en foto's volgen
  5. Eddy&Willy:
    28 oktober 2016
    Ontzettende fijne reis! En wat een nobel doel!
    Ik heb nog wat knuffels! Kun je die nog gebruiken?
    Wij zijn ontzettend benieuwd naar jullie foto's en verslagen!
    We kijken er naar uit!
  6. Bertie:
    28 oktober 2016
    Een hele fijne reis toegewenst.
    Ik ga jullie zeker volgen.
    Ben benieuwd naar de foto,s.