Samara

19 november 2017 - Sámara, Costa Rica

Vandaag gaan we hiken naar de hidden beach. De weg er naar toe is erg mooi. We hebben goeie schoenen aan, want het is klimmen en dalen.We komen nog wat brulapen, vogels en mooie vlinders tegen. Op het uitkijkpunt boven op de berg heb je een prachtig uitzicht over de zee. Dan gaan we naar beneden naar de hidden beach. Het is een mooi strand, maar geen enkel stukje schaduw. We besluiten om terug te gaan, want het is er bloedheet. Vanmiddag lekker aan het zwembad. s' middags komen er mensen uit canada bij ons aan het zwembad zitten. Hun dochter is een paar dagen geleden in Tamarindo getrouwd. Nu waren ze hier om alle drukte van de trouwerij te ontlopen. We worden gelijk uitgenodigd om bij hen in Canada te komen Vanavond gaan we het stadje in om wat te gaan eten, want het restaurant van de lodge is gesloten op zondag. We gaan naar Mama Qui. Erg lekker. Dan gaan we pakken voor onze laatste accommodatie in San Jose.

1. Chantalle en Jeroen:
    20 november 2017
    Hey lieve reis lustig vrienden wat hebben jullie weer een prachtige vakantie wat een leuke reisverslag en zeer mooie foto’s geniet nog effe en een veilige terug reis toegewenst Gr uit Diem👍👍😀😀