Samara

18 november 2017 - San José, Costa Rica

Vandaag gaan we na een heerlijk ontbijt even geld halen in het stadje. Het stelt niet veel voor. Je kunt er eten, wat drinken en geld halen en er zijn hier en daar souvenier shops. We brengen het gepinde geld naar de lodge in de kluis en gaan dan richting strand. We gaan naar Carillo beach. Bij de lodge zeiden ze dat het wel eens druk kon zijn i.v.m. het weekend. Nou, dat valt reuze mee. Er zijn wel grote families die samen naar het strand gaan, maar druk. Nee, niet echt. Het is een mooi strand. Het is ongeveer 7 km van onze lodge verwijderd. We huren een paar bedjes en een parasol voor 10 dollar. Lekker lezen en mensen kijken. Ook de pelikanen zijn druk in de weerom uit de golven de vis op te duiken. Als een pijl schieten ze vanuit de lucht het water in. We gaan vanavond weer bij de lodge eten. We eten beef en kip met curry en pineapple.

1. Jose:
    20 november 2017
    Hallo buurtjes, weer prachtige verhalen. En Sabine wat een mooi foto van jou met het gebakje, je was echt jarig. Geniet er nog lekker van. Liefs de buurtjes.