naar huis

21 november 2017 - Amsterdam, Nederland

Hallo lieve mensen,

Vandaag worden we om 11.35 uur opgehaald om naar het vliegveld  te gaan. We rijden door een dure buurt met hele grote huizen waar allemaal bewakingscamera 's hangen en beveiligingsmensen rond lopen. In de grote stad is het toch minder veilig dan daarbuiten denk ik dan. Dit doen ze natuurlijk niet voor niets. Wij zelf hebben niets gemerkt van agressie of criminaliteit. De mensen waren erg vriendelijk en behulpzaam. We komen aan op het vliegveld en kunnen gelijk inchecken. Maar voordat we door de douane komen duurt  het nog wel even. Er staat een lange rij net als toen we aankwamen. We besluiten dan ook gelijk in de rij te gaan staan. We hebben wat vertraging, omdat het vliegtuig van de KLM iets later aankwam i.v.m. een grote storing de dag ervoor op Schiphol. Het hele vliegtuig zat dan ook bomvol. We hebben weer Comfort Class, maar helaas zit er nu iemand naast ons . We vliegen eerst naar Panama en dan door naar Amsterdam.